Texel


Je snapt het zeker al?
Ik ga.
Nee, niet naar Texel, ik was er in april, toen de lammetjes dartelend over slootjes sprongen.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, oud-vkblog-2009-10, Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Texel

  1. koen zegt:

    mooie serie, geeft een goede impressie!
    gr,koen

  2. Francois zegt:

    Kijk Texel. Aardige overzichtsserie. Ik ben er nog nooit geweest maar ik heb nu alles eigenlijk wel gezien of is er nog meer? Een beetje een somber eilandje of schijnt de zon er ook wel eens?

  3. Ivy Heyta zegt:

    Ik dacht al, narcisjes in oktober!
    Mooie serie, veel bekende plekjes, lang niet geweest. Te lang!
    Waar ga je heen?

  4. kuifje simon zegt:

    Mooi Appel !
    heb je andere waddeeilanden ook in de aanbieding (kwa feuteus) …;-)

  5. K zegt:

    Waar ga je nu heen dan?
    Mooie foto’s.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Koen,
    Bedankt.
    @ François,
    Er is nog meer hoor.
    Het strand, de zee campings, terrasjes, mooie dorpjes, en het Juttersmuseum.
    Daar heb ik nog een serie van die ik later nog eens laat zien.
    De zon schijnt daar wel eens, maar nooit op de foto.
    Je hoeft er niet naar toe in ieder geval.
    @ Ivy,
    Ik vind zelf niets bijzonders aan Texel.
    Ik schrijf zo apart waar ik naar toe ga.
    @ Kuifje
    Ik hou niet van de eilanden, teveel water om je heen en afhankelijk van de boot, als je niet kunt zwemmen. Bovendien zijn er teveel duinen, als je wilt fietsen trap je je knieën kapot.
    Dus ik heb niets van andere eilanden.
    Maar ik weet zeker dat er genoeg andere mensen zijn die dat wel hebben.
    @ K,
    Dank je.
    Ik maak even een apart berichtje waar ik heenga.

  7. Appelvrouw zegt:

    Waar ik heenga.
    Ik ging fietsen in de wind.
    Sporten op school.
    En ik ga naar http://www.vkblog.nl/bericht/275532/Het_avontuur_met_liefstevriend
    Dag.
    Ik ben weg.

  8. Bregje Buitenwijk zegt:

    doei!

  9. Blew zegt:

    Je bent overal geweest 😉

  10. Ate zegt:

    Wel Appeldame, daar zitten wondermooie foto’s tussen.
    Vooral die met de wortelen kan mij bekoren.

  11. martien zegt:

    Mooi. Vooral herkenbaar. Onlangs nog geweest. 🙂

  12. vroems zegt:

    Mooie impressie van Texel.
    Al zijn er in werkelijkheid natuurlijk meer mensen dan alleen die ene.

  13. sprakeloos zegt:

    Ik was al bang dat je je om half negen ging overwerken, dat mag niet.
    Vooral die laatste foto is mooi.

  14. R. Kruzdlo zegt:

    Doe mij maar een Texel aub
    groet

  15. ceesincambodja zegt:

    Mooie fotoserie, Appelvrouw. Aanbevolen.
    Ceesgegroetje

  16. galadriel zegt:

    welja! alweer de benen genomen 😉

  17. ceesincambodja zegt:

    Behalve dat wij buitenlanders zoals iedere ochtend om deze tijd eindeloos aan moeten staren tegen ‘Wachten op http://www.vkblog.nl...’ kan ik vandaag mijn bed niet uit omdat ik me door mijn kneuzingen niet zonder helse pijn kan bewegen en ik daarom Jan heb gevraagd deze reactie via mijn iMac aan mijn favorietenrijtje te sturen, als jullie het niet erg vinden.
    Ik hoop zo snel mogelijk weer op de been te zijn maar nu heb ik even genoeg aan mezelf. Er komt wel een blog om 7 uur, ik had er gelukkig nog een paar in de voorraad.
    Kreungegroet

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Bregje,
    dag.
    @ Blew,
    Het is maar een klein eiland, op de fiets kun je in een dag rond.
    en ik was er 5 dagen.
    @ Ate,
    Catweazle wortels 🙂
    @ Martien,
    grappig dat Texel zo beroemd is.
    @ Vroems,
    Veel meer dan die ene heb ik niet gezien, het ligt nogal aan het tijdstip
    waarop je gaat.
    Als het slecht weer is het lekker rustig.
    @ Kruzdlo,
    op je wenken bediend.
    @ Cees in C,
    dankje.
    OOk voor je andere berichtje aan al je favo’s.
    had het al gelezen in het weekend.
    Je maakt tenminste wel wat mee daar.
    @ Gala,
    nou ja, maar jij kunt er ook wat van met je sneeuw en wandeltochten.

  19. coby zegt:

    Mooie serie, ben er nog nooit geweest maar krijg zo enig idee.
    Was het maar alweer voorjaar op Texel…..
    Hartelijke groet, Coby

  20. Appelvrouw zegt:

    Veel mensen gaan volgens mij naar een eiland om de zee te zien.
    Ik heb niets met strand en zee dus vandaar dat ik het andere deel opzoek.
    Dit eiland is voor bepaalde provincie bewoners sneller toegankelijk, maar wij Groningers trekken meer naar Schiermonnikoog voor zover ik weet. Kon je vanaf Groningen op de fiets naar de boot.
    Wel zo handig en overzichtelijk. Het mooie van Schiermonnikoog is, dat er geen auto’s toegestaan zijn, alleen daar van de bewoners en toelevering, is een stuk rustiger.

  21. koek zegt:

    Ik vind dat je een mooi oog hebt.
    Basic, rechtlijnig en nuchter

  22. Appelvrouw zegt:

    Koek, dankje voor je woorden.
    Ik moest er even over nadenken.
    Nuchter ben ik zeker.
    Rechtlijnig waarschijnlijk ook, want ik zie geen diepte, voor mij is alles plat. Ik stel me zo voor dat je dan ook heel anders de wereld in kijkt.
    Een vriend van me keek me ooit raar aan toen we in de bergen reden en ik zei: het is net een ansichtkaart.
    Zo zie ik de wereld.

  23. Catharina Anna Maria van Vliet zegt:

    Over avonturen gesproken!

  24. Appelvrouw zegt:

    Karin,
    lang niet zo spannend als bij jou.
    Jouw huifkartocht vind ik reuze interessant, zou dat ook wel willen doen.

Geef een reactie

