Vrouwen achter het raam

Soms staan ze zomaar achter het raam, vrouwen die alles laten zien,
behalve hun gezicht.
Kunst, Waar het om gaat1

En zeg nou zelf, zonder gezicht zijn ze toch veel fantasievullender.
Kunst, koplozevrouw

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Vrouwen achter het raam

  1. Mark zegt:

    Die vrouw van de eerste foto komt zeker uit een ander land ??

  2. simonkorving zegt:

    heerlijk … geen zorgen aan je hoofd !

  3. Babbelegoegje zegt:

    En ze kunnen hun gezicht niet meer verliezen.

  4. reinejragolo zegt:

    Bedankt voor de reminder dat ik me nog moet scheren.

  5. Enkel een romp verveeld me snel. Misschien kijk ik er als fotograaf iets anders tegenaan maar ik kijk graag in ogen …….. en dan bedoel ik wel de soort die in je gezicht zitten en niet eronder :)

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Mark,
    Herken je de Longnecks uit Zuid Oost Aziƫ?

    @ Simon,
    Heerlijk he, nooit meer nadenken over wat je aan moet trekken.

    @ Babbelegoegje,
    Ideaal.

    @ Reine,
    Ach, al dat gescheer tegenwoordig ook!

    @ Henk,
    In (de bovenste :-) ) ogen valt volgens mij alleen te zien wat je er zelf inlegt.
    Verder geloof ik niet dat er iets in te zien is wat de ander uitstraalt.
    In de spiegel of etalageruit zie ik tenminste nooit wat ik voel/denk uit te stralen.
    Bij anderen zie ik ook niets. Jij wel? Wat een wonder.

  7. De etaleur was even de nieuwe collectie aan het halen ;)

  8. EJW zegt:

    Als de nood hoog is hoef je geen hoofd.

  9. Robert Kruzdlo zegt:

    Het viel mij op dat er fotograferen zijn die liever paspoppen, etalagepoppen fotograferen dan mensen (…)

  10. Aad Verbaast zegt:

    geen gezicht vind ik

  11. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Precies.

    @ Robert,
    Kun je nagaan hoe lelijk mensen zijn.
    Daarom hou ik het maar op poppen.

    @ Aad,
    Vind je niet?

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty, ik zie je reactie nu pas.
    Het was zondag en maandag zijn ze gesloten.

Geef een reactie

